mercredi 1 décembre 2010

In manu à u Diavule (6,7,8/8)

Una nuvella di
Jean-Yves Acquaviva


VI

7 Lombard Street, London, 11 ore è mezu di mane u 13 di faraghju di u 2010.

Mark zirpittava, a sicritaria u facia aspittà dapoi una mez’ora. Era à l’orlu d’anarvà si in veru, macinava in sè e parolle secche è appinzate chì avianu da calmà la ‘ssa spezia di dunnaccia ritrosa è scontrafatta. E duie mani appughjate nant’à u so pancone, s’appruntava à incrucifissà la stupendu li u so fele in faccia. Tandu, avia intesu una manu pone si nant’à a so spalla è una voce dì : « Bonghjornu Mark, vi possu chjamà Mark ? Eiu sò Stoyana ». À u colpu, s’era trovu assirinatu, sintia ancu ellu ‘ssu dolce calore chì avia tantu cumossu à Faustino. S’era vultatu è avia scupartu una donna d’una billezza assuluta. Grande, bionda, d’una eleganza scarsa. D’abbitutine Mark preferia e donne più chjuche c’à ellu, forse li ci vulia quessa à sente si più sicuru. Ma questa quì, puru per supranà lu d’un capu, l’avaria suvitata in infernu. In tantu, l’avia suvitata à sin’à l’ascensore. Eranu cullati à l’ultimu pianu senza scambià una parolla. Mark ùn si pudia impedisce di lascià si andà à u fantasimu. Si vidia incagnà la à a tramizana, pisà a so rota è fà li vede quale ellu era. Ma u viaghju s’era compiu in furia è a porta s’era aparta. Eranu intruti in una grande sala trapiena di pitture accatastate, di statule è altre cumpressione una più strana c’à l’altra. Custì c’era un omu arrittu chì li vultava u spinu. Stava fighjendu fora à traversu à i vetri chì ghjuvavanu di muri à ‘ssu locu. Stoyana l’avia invitatu à pusà nant’à unu di i  futtogli d’un picculu salottu assistatu in un scornu di a pezza. L’avia prupostu una cria di tè o di caffè, Mark avia ricusatu dicendu c’ùn era vinutu quì per pisà u ditucciu.

              « Chì vulete tandu, chì vole New Scotland Yard à a nostra piccula impresa ?
- Cunniscite à Faustino Flores è una giuvanotta chjamata Jezabel ?
- Sicura i cunnoscu, Jezabel hè a mio figliola è Faustino hè u so amicu u più caru.

L’omu arrittu daretu s’era avvicinatu, s’era stallatu ancu ellu in un futtogliu. Mark u vardava è capia ciò chì Faustino avia chjamatu sumiglia. Eranu distessi, unu masciu è l’altra femina ma distessi. S’era messu à parlà è ripitia ogni parolla di Stoyana, cum’è un ribombu.

            « Hè a vostra figliola à tramin’dui ?
- Iè.
- Ma, ùn site picci ?
- Innò, simu una sola è stessa parsona.
- State à sente, sò quì perchè aghju trovu à Jezabel assassinata è chì Faustino hè smaritu allora ùn mi cuntate micca fole.
- Jezabel ùn hè morta, hè più viva c’à mai, vultata à u so creatore. Stà à u so latu per l’eternità. Faustino hà datu a so manu per aiutà la è avà a so anima vuguleghja in i curridori di u tempu in cerca di u pardunà.»

Mark era prontu à mandà la à spassu, à chjamà per ch’elli venghinu à chjappà ‘ssi dui scemi ma Stoyana l’avia chjappu a manu è s’era intesu torna ingutuppatu da u calore. Stava ammutulitu, u sguardu prigiuneru di quellu di a donna. Ùn pudaria dì quantu tempu era durata ma ciò ch’ellu avia vistu tandu l’arricava u vomitu è l’avia da santavuglià per u sempre.


VII


Ùn si sà u locu, ùn si sà l’ora, trà u 13è u 14 di faraghju di u 2010.

Mark stava arrittu, scioltu in apparenza ma impastughjatu da qualchì catena immateriale. Ùn pudia c’à fighjà ciò chì si passava davanti à i so ochji. Eranu prisente quattru parsone, Faustino, Jezabel, Mercy è Stoyana. Quattru, o forse trè chì i  picci, d’una stessa voce, sussuravanu spezie d’incantesimi in una lingua incunnisciuta. I dui giuvanotti, quasi nudi, facianu l’amore nant’à ciò chì paria unu altare. Fà l’amore ùn era, pò esse, micca a parolla chì cunvinia à dì ciò ch’ellu era ‘ssu imbuleghju di carne è di sudore. S’assumigliava di più à una seduta salvatica, Mark ùn pudia dì quale era sottu è quale era sopra. È purtantu si brusgiava l’ochji à fighjà a scena. Po, d’un trattu avia vistu à Faustino pisà a manu, avia supitu ricunnisciutu u stilettu trovu in l’appartamentu di Regent street. Lucicava a so lama, stava appesa, pronta à minà. ‘Ssa siconda paria durà una ora, forse Faustino, in una ultima ansciata di lucidità ùn la facia à cumette l’attu chì u cundannaria à a dannazione eterna. Mentre chì Stoyana è Mercy avianu alzatu a voce, Jezabel avia stinzatu u bracciu, chjappu u polzu di u giuvanottu è cù una forza smisurata, fattu falà a lama minendu u so pettu. Una volta, duie, centu. Ogni cultillata li tuglia un mughju scemu chì sprimava à tempu dulore è piacè. Mark s’assufucava, u caldu ch’ellu risintia era cum’è vinutu da u più prufondu di a tarra. Si cunsumava d’ùn pudè fà nulla per ch’ellu finischi l’orrore. S’era compiu da per ellu, Jezabel ghjacia, più nisunu soffiu à fà la campà. Faustino s’era arrizzatu è vardava insischitu a giuvanotta cù u pettu insanguinatu. E prigantule s’eranu taciute, Stoyana s’avvicinava di u giuvanottu. Li avia chjappu u capu à duie mani è e so lapre s’appiccicavanu. Prima, Faustino ùn avia micca intesu a pena, solu un affare pastosu in bocca. È po era vinuta, sugica, canina. Avia rinculatu d’un passu, avaria vulsutu stridà u so dulore ma nulla ùn vinia. Era falatu in dinochji, a bocca sbarsendu di sangue è avia fighjatu à Stoyana stupà a so lingua in pianu. Torna incantesimi, torna imbuffura è po più nulla.  

VIII

London, Carrughju di Westminster, 3 ore di mane u 14 di faraghju di u 2010.

Li c’era vulsutu parechje ore à rientre. S’era ritrovu persu à mezu à un carrughju, pienu di ghjente, di musica è di lumi. L’era parsu di ricunnosce à Whitechapel, ma ùn era più sicuru di nulla. À trascinoni, s’era tramutatu versu lochi più mansi, più chieti. Era intrutu in un pub è s’era sciaccatu una quindicina di vischì. Una bella sborgna, eccu u salutu. È l’avia chjappa, di quelle. Avia contu a so storia à u tippu chì u sirvia, ma for’di qualchì turnata di rigalu, ùn avia buscu nulla. Mancu unu sguardu stunatu, mancu una quistione. Soca quessu n’avia intesu d’altre ancu di più salite. Era surtitu quasi à quattru patte è avia avutu fastidiu à truvà un taxì da purtà lu in casa soia.

Avà c’era, intanatu in u so rifugiu. A briachina l’avia aiutatu à ùn perde u ciarbellu ma a pagava caru. A bufeghja li ciriutulava in capu. Pruvava à fà a sunta di ‘ssa ghjurnata pazza, tirà ne qualchì sbilanciu. Ùn ci vidia c’à una immensa disfatta di u bè contru à u male. Faustino era sicuramente mortu, lampatu in qualchì fossu anonimu, dopu à avè cunnisciutu unu feu di i pessimi. Jezabel dinù, tomba da a so propria manu, liata à quella di u giuvanottu. È i dui mostri biondi, duve eranu ? Ùn sapia nè cumu nè perchè, ma sapia ch’elli eranu elli à avè mossu ‘ssu fiume di sangue è di spaventu. Eranu elli o era ella, ‘ssa stessa parsona ch’elli pratindianu d’esse. Dui spiriti adduniti in unu solu, duie scimizie intricciate da serve u male. Mark era incalancatu in u missoghju. Dumane avaria fastidiu à spiecà u perchè di i so fatti di a viciglia. A verità, li si paria di cunnosce la, ma cumu fà per fà la crede à l’altri ? U filmu di Faustino ùn dicia c’à poche cose è a sola prova per lià Mercy è Stoyana à ‘ssi crimini l’avia scamattata ellu. L’avia in manu è a vardava, ‘ssa cartulina chì l’avia purtatu à strade tonte, à lochi bughji.  Lighjia è lighjia torna ‘ssi dui nomi stampati mezu in rossu, mezu in neru è più lighjia è menu capia. È purtantu a soluzione li brusgiava l’ochji.     
Mercy Philips
Stoyana Felenenkova
& Co
Negoziu di l’anima di l’arte
7 Lombard Street

7 commentaires:

  1. 347 pagini visti arimani !

    Ed eccu a fini di "In manu à u Diavule" !

    RépondreSupprimer
  2. Mi dumandu po ciò chì no femu annant'à 'ssu situ russiu ma ci semu : http://oneinnews.ru/guasginews.aspx

    Stunanti nò ?

    RépondreSupprimer
  3. In tutti casi i surghjenti i più impurtanti di i pagini visti sò in Francia (+ di 6000), è in Corsica dunca, in Ullanda (+ di 300), à i Stati Uniti (+ di 40), in Inghilterra (+ di 40), in Italia (+ di 40), ma ancu in Australia è in Singapuru !!!

    RépondreSupprimer
  4. È cumu ci ricunnosci nant'à 'ssu situ russiu, eiu ci sò andatu è ùn ci aghju capitu un cazzu.

    RépondreSupprimer
  5. Eo a so perche i Russi parlanu di noi.
    S'interessanu a a bomba neurulogica !
    Quessa intéressa i Russi...
    D'altro, aghju avanzatu be in a so fabricazione...

    RépondreSupprimer
  6. Tumbadori vinditteri... Sapienti tonti... u bloggu attira tutta l'alta sucità di u spaventu ! Ma forsa emu da cumplittà a gallaria da quì à pocu...

    RépondreSupprimer
  7. i russii hè per via di Stoyana :)

    si puderia cuntinuà a storia o JYA...

    Putente, in ogni modu!

    culomba

    RépondreSupprimer